KLIKSY #1: nawet mężczyźni mogą programować

Mam straszliwy burdel w zakładkach na komputerze - czas coś z tym zrobić. Opróżniam foldery i to co najlepsze - zostawiam Wam. Kliksy, to zbiór linków, które mnie zainteresowały. 




Jeśli masz ochotę na coś prawdopodobnie bardziej przydatnego, niż test o tym, jakim rodzajem czosnkowego pieczywa jesteś, polecam kliknąć i sprawdzić czy robisz w życiu to, co powinieneś robić. Istnieje możliwość, że sam wiesz co jest dla ciebie najlepsze, ale hej, na pewno nic się nie stanie jak rozwiążesz malutki teścik.

Mi wyszła Inicjatorka, niemniej nurtowało mnie jedno pytanie, na które nie potrafiłam odpowiedzieć jednoznacznie i po zmianie odpowiedzi wyszła z kolei Kreatorka. Obie "ścieżki kariery" pasują do mnie idealnie.






Łał. Czasami mi się wydaje, że coś w moim życiu idzie nie tak. Te zdjęcia to potwierdzają.



Fajne szczególnie dla dzieci i młodzieży, żeby pokazać, jak krótkim i nieistotnym momentem jest życie człowieka, w obliczu dziejów świata.



Wiem, że powiem coś bardzo niepopularnego, ale NAWET MĘŻCZYŹNI MOGĄ PROGRAMOWAĆ. Mimo, że link głosi "Women who code", niezależnie od płci możesz tam kliknąć i przejrzeć pokaźną bazę wiedzy, na ten układania znaków, literek i cyferek, aby stworzyć z nich coś sensownego.



Jak w tytule. Czasami wracam do tego artykułu. Zacny.



Nie wiem jak wy, ale ja kocham kosmos prawie tak bardzo jak kluski śląskie. Albo i bardziej.



Uwielbiam patrzeć na ładne kobiety. A gdy do ładnej kobiety dodamy gitarę...



Ja już swojego mam. Ale może ty nie masz. Z pomocą przychodzi wpis Maćka. Podczas lektury, zalecam odłożyć picie oraz jedzenie, chyba, że nie macie nic przeciwko oblaniem czy opluciem komputera ze śmiechu.



Myślę, że o szkodliwości SLS słyszały nawet kobiety. Są w mydłach, szamponach i innych kosmetykach. Przyznam szczerze, że nigdy wcześniej nie widziałam artykułu, który by wszystkie istotne informacje na ten temat przedstawiał w sposób łatwy, fajny i przystępny. No to macie.



LikeAlyzer, to narzędzie, które pomoże prześwietlić co z twoim fanpagem na fejsie jest nie tak. Stawia celne diagnozy i daje wskazówki co poprawić.



Jedna z moich blogowych ulubienic - Hakierka, opowiada o tym co można zoptymalizować w swoim CV, gdy znowu w życiu ci nie wyszło.



Digital painting. Futurystyczne, cyberpunkowe, retro-wave'owe. Miasto nocą, ładni ludzie, fajny klimat.


Mała próbka:





autor: Tony Skeor




Mam nadzieje, że skutecznie oderwałam od pracy / domowych obowiązków. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 szer za szer , Blogger